Sadržaj kopiran sa stranice Blog trikovi on...: http://blogtrikovi.blogspot.com/2010/09/meta-tag-kako-podesiti-blog-da-bude.html#ixzz1fT6G90iP Iva Srna: Electric blue ;)
WELCOME TO MY BLOG !

I Just want to share with you My vision of fashion, beauty and healthy life. Follow me, enjoy and feel free to leave a comment.

Thursday, January 17, 2013

Electric blue ;)







Giorgio Armani boots
Celyn b jeans
Umberto Bilancioni cashmere sweater
Renato Angi gloves
Missoni leather gilet
Ghibli python handmade bag
Vogue sunglasses

21 comments:

  1. Kosa ti je san snova. o kombinaciji nemam texta toliko dobro uklopljeno.odlicni komadi

    ReplyDelete
  2. Stvarno su ti stvari prelepe,tako drugacije i nesvakidasnje,uvek me odusevis. sve najbolje Srna

    ReplyDelete
  3. Draga Srna stvarno moram da ti odam priznanje sto se tice stila , totalno se razlikujes od ostalih srpskih blogerki i daleko si ispred njih. Dok ostale lice kao jaje jajetu,, ti se apsolutno izdvajas...svaka cast i samo napred :)Bilo bi lepo kad bi podelila sa nama o tvojim godinama intresovanjima, cime se bavis....nadam se da ova slika sem sto lepo izgleda imaa i tona:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala najlepse, znaci mi ! ;) Moja ideja nije da putem bloga promovisem sebe, iz tog razloga nisam otkrivala detalje koji se odnose na bliži opis mene.
      Smatram da se razumem u modu, ali je ne pratim pod obavezno, "must have". Izgradila sam svoj stil, prihvatam samo ono sto mi odgovara i nikako pod obavezno zato sto je to trenutno aktuelno. ;)

      Delete
  4. kakav prsluk a tek boja, pa torba uz to,ovo je mrak koliko je dobro. A kosa ti je pre prelepa :=)

    ReplyDelete
  5. Super ti je kombinacija,divota te je pratiti, ovo ti je jedna od najboljih po meni.

    ReplyDelete
  6. Hvala ti puno na komentaru. Ja genijalna? OVO je genijalno!! Ne znam sta mi se vise dopada. Cela kombinacija je san snova!

    ReplyDelete
  7. vidi se da bas vodis racuna o sebi, uvek si negovana,savrsen ten imas i kosa ti se tako sija. da li se sisas i na koliko?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala najlepse ! Sisam se cesto, brzo mi raste kosa. ;)

      Delete
  8. Ovo je odlicno, cizmice i prsluk su mi superr.

    ReplyDelete
  9. Veoma nesvakidasnje i elegantno! Prsluk je strava! Bas daje pecat celoj kombinaciji!
    Kiss

    www.amadeusonthecatwalk.com

    ReplyDelete
  10. kakva ti je kosaaa,prelepa

    ReplyDelete
  11. super outfit!
    mnogo mi se dopada torba! i prsluk mi je skorz dobar! pogotov boja! ;)

    navrati kod nas: http://lifestylenotesbyaf.blogspot.com/2013/01/livigno-winter-idylle.html

    xoxo

    ReplyDelete
  12. Svaka cast, bas mi se svidja kako si sve ukombinovala <333

    ReplyDelete